Produkt można odnaleźć za pomocą wyszukiwarki umieszczonej na górze sklepu, wystarczy wpisać w nią interesująca frazę lub kod produktu. Drugim sposobem jest wyszukiwanie przez pasek menu i nawigację po kategoriach.
Jak złożyć zamówienie?
W celu złożenia zamówienia dodaj produkty do koszyka, następnie wybierz interesującą formę płatności oraz metodę dostawy. Uzupełnij podstawowe dane adresowe i potwierdź formularz zakupu.
Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
Reklamacje i dostawa
Jak zareklamować produkt?
Jeśli chcesz zareklamować produkt skorzystaj z gotowego formularza dostępnego na stronie reklamacja.
Jakie są koszta dostawy produktów?
Koszta dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju wybranej przesyłki. Dokładną cenę wysyłki towaru poznasz w koszyku po dodaniu produktów i wybraniu formy dostawy.
Jak długo trwa dostawa?
Czas oczekiwania na przesyłkę szacujemy wg raportu doręczeń. Wysyłka paczki odbywa się zazwyczaj w terminie 1-2 dni od momentu złożenia zamówienia. Szczegółowy czas wysyłki poszczególnych produktów jest dostępny na karcie produktu oraz w koszyku.
Rejestracja
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć sekcję "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść do sekcji „edycja danych”.
Zapisz się na darmowy newsletter
Powiadomimy Cię o nowościach, promocjach i ciekawych ofertach
Klikając “Zgoda” akceptujesz zapisywanie wszystkich danych cookie na twoim urządzeniu. Kliknięcie “Odmowa” oznacza zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Więcej informacji o cookie w polityce prywatności.